Ahad, 4 Januari 2015

360 Darjah



Sengaja aku print screen post Hafiz Hamidun  ni sebagai tajuk "CALON" kononya. Lelaki peduli ke pompuan pandai masak ke tak, pandai mengemas ke tak, peduli ke dengan semua tu????????? 

Memang itu hak masing-masing kalau lelaki memilih pompuan pun memilih jugak. Tapi pada aku tak de maknanya semua tu kalau lelaki tak tau menghargai.

Bila berlaku perbandingan maknanya seseorang itu tidak pernah menghargai apa yang dia ada atau mungkin tak cukup dengan apa yang dia ada atau mencari kesempurnaan, dia tu sempurna sangat ke???????.

Aku memang tak kisah kalau orang tak suka aku, tak boleh terima dengan kekurangan yang ada. Kerana aku lebih tahu siapa aku. Disebalik kekurangan itu pasti ada kelebihan, tak perlu aku jelaskan 1 persatu. Setiap manusia tu ada keistimewaan masing-masing.

Biarlah murah dimata orang, tapi aku tahu harganya diri aku. Terutamanya sekarang ni, 360 Darjah punya kije aku buat, bukan setakat jaga rumah, makan, pakai yang dinamanya pengalaman, dan itu pada zahirnya.... batinya.... berehat seketika atau mungkin hingga hujung nyawa... siapa tahu??? Tuhan je yang tahu, kalau tak, tak akan ada orang mencari tuan punya blog aku yang hott's tu kan...  ahak!!!! "biarlah rahsia" gituuuu....

Sekarang ni pun masa untuk jaga body. Bukan untuk orang lain pun cukup sekadar untuk diri sendiri, cantik itu sihat, sihat itu cantik.... Cantik Luar Cantik Dalam Cantik Sana Sini... hahahaha lirik lagu pulak keluar....

Sekian terima kasih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA