Khamis, 29 Disember 2016

Me'nate Steak Hub Bangi



Buat setakat ni, Menata Steak la paling mahal aku pernah makan. Me'nata Steak ni pernah viral dan jadi gaduh artis dengan peminat. Orang kata makan kat sini bukan  calang-calang, harga ribu riban. Sungguh memang aku tak nafikan.
bujang senang kelaparan

MasyakAllah memang rasa serik pun ye. Nasib baik orang belanja kan. bayangkan slide daging pun da RM140.++. kene pilih sendiri di dalam freeze. Rasanya, rasa Stek la kan, kuah blackpaper dan mashroom. air je boleh tambah.

So, memang bukan selera aku la atau kalau tak makan pun tak apa, sebab aku ni kalau makan suka pedas-pedas. Tak pedas macam tak umppp!!! Alhamdulillah rezeki jugak la dapat makan disini. Apa lagi orang belanja. Aku pernah sebut nak belanja kawan kat sini. Tapi tak kesampaian sebab dan berpindah ke pejabat lama.

budak bangka yang manja



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA