Ahad, 1 Januari 2017

Tiram Bakar

Dapat jugak merasa kerang bakar yang viral di FB. Memang rezeki dua beranak ni, kononnya dah terlambat ke tahfiz rupanya terawal. Masih tak ada pelajar yang daftar. Sudahnya patah balik be Bandar Maharani Bandar Diraja. ceh gitu!!!.

So breakfrist la satey, berjalan-jalan di Tanjung Emas, itu yang terfikir nak bawak Asyraaf makan tiram bakar. So try call, dia orang on je. Masa ke sana berdua-duaan je dengan Asyraaf.  Ada la pekerja yang terangkan mengenai tiram ni, kemudian dia ambil order. Ada 5 pilihan rasa, aku pilih tiram bakar dan tiram sambal.

Sementara menunggu, aku bergambar la bagai dngan si bujang. Ba berdua je dengan bujang senang, memang senang hati la, buat tempat tu macam aku yang punya. Cuma kat sini makan tiram je, ada la minuman dan nasi lemak disediakan free. 

Sepinggan RM15, ada 5 biji tiram, bererti 1 biji tiram RM3. mahal kan. tapi tak pe saje nak kasi asyraaf pengalaman. Aku ni bukan selalu dapat jumpa dia da. Umur pun tak tau panjang mana kan. Mati ni bila-bila masa je. Buatnya pendek umur esok lusa dah tak ada sekurang-kurangnya Asyraaf akan ingat kat ibu dia, lagi bagus sedekahkan fatihah kan.  


Lama jugak, kat situ.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA