Rabu, 28 Disember 2016

Bangi Wonderland







Memang dah niat cuti sekolah hujung tahun nak ke pergi Bangi Wonderland,  maklum le dah viral di FB pembinaannya malah dekat dengan kediaman berbanding sebelum ni ke Lost World of Tambun Perak dan Bukit Gambang Water Park, Pahang.

Alhamdulillah, tercapai jugak. Berdua je dengan buah hati aku yang sorang ni. Seronok tak terkira asyraaf. Tapi punye le ramai manusia, nak beli tiket beratur panjang, nak sewa pelampung beratus lagi, game segala yang meluncur pun kene beratur.

Memang masa habis tang beratur sahaja. Tapi aku dua beranak langsung tak makan, kenyang main itu ini. lagi-lagi Asyraaf hidup dia. Aku nak naik gelungsur dia nak menyusur kolam sekeliling park, so buat haluan masing-masing. Risau jugak hati. Letak dapat naik gelungsur tu baru aku cari dia. Kesian sorang-sorang je tak de kawan hehehehe tapi tak pe la tak buat hal dan tak meragam.

Niat hati ni memang nak main semua game, tapi ada game tak cukup coram, ada yang kene beratur panjang. Ada juga yang aku da main masa di gambang yang ala2 terjun kepala dulu, ya Allah macam nak putus nyawa, tapi aku masa tu la. tapi repert jugak hahahaha

Aku memang suka game macam ni,





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA