Jumaat, 15 Januari 2016

Menunggu Keajaiban Nya


Bila diberi peluang ke langkawi dan terlibat secara langsung bagaimana aktiviti YB. Aku dah boleh merumus bahawa bekerja dengan dia memang pasti akan sentiasa out station. Kerja yang sangat rencam dan ada cabaran yang bakal menanti, maklum la kerja di Pejabat Timbalan Menteri.



Aaaaaaaaa.............. Aku rasa tak nak kerja dengan YB haaaaaa........ macam mana.... aku hanya menunggu keajaiban berlaku, kerana aku tak nak kije kat sana... Bukan kerana tak boleh tetapi kerana memang tak nak. Aku da tua dah puas kerja tunggang langgang, caca marba tak tentu hala dan arah...... oooooooo.....



Aku nak kije office hour boleh g masjid, boleh main masak2 kat dapur, boleh jahit2 kain akan datang bila beli mesin jahit.....Ya Allah berilah aku waktu seperti sekarang ini, ada masa untuk mu, untuk anak dan untuk hobi aku amin!!!!!!! Sape boleh Bantu!!!!!

Akan tetapi andai surat diterima aku akan pergi menyahut cabaran, untuk masa depan dan carier di Jabatan dan kelangsungan hidup, kerana peluang tak datang selalu. Aku anggap ini takdir dan akan menghadapi segala kemungkinan yang akan berlaku walaupun terpaksa rasa malu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA