Rabu, 30 April 2014

Complain !!!!

Tak senang nak rehat dan mencuci mata kan!!!! tiba2 call dari 05 kodnya perak le tu. Dari sebuah hotel. call mengadu rasa tak puas hati dan nak buat aduan, dan tanya pada siapa harus mengadu. Adeh!!!! kong kang kong kang duk marah rakan seangkatan @ sejawatan aku. Apa lagi aku pun korek la hehehehe..... sekadar ingin tahu. Apa ceritanya biarlah jadi rahsia aku..... 


Pada mulanya aku yang berurusan dengan pihak hotel. Biasa lah apabila arahan oleh bos tugas sebagai OC @ ketua unit. Inilah kesulitan apabila permohonan dalam masa yang singat puas aku mencari hotel di Ipoh bukan susah search je kat internet,  orang cerdik kan macam tu....hehehehe, tapi yang susah bila tarikh yang dipilih hotel penuh, harga mahal@melepasi kelayakkan pegawai dan seperkara lagi tak de tempat parking untuk 3 buah  lori besar dan bas, ven tak de masalah cilok le mane2....  kenderaan besar boleh mengganggu lalu lintas kalau parking kecik.

eemmmm ... memang bukan senang kije aku. Berbalik pada cerita awal, oleh kerana aku ada masalah tiba2 mak tumbang masa solat, esok harinya aku bawak mak p klinik. Malas nak naik opis ambik cuti kecemasan je la, dan memandangkan aku bimbang tak sempat buat LO dan uruskan apa yang perlu so call bos untuk kawan aku tace over kije @ menjadi OC, itu pun setelah di persetujui oleh tuan punya badan.

Bila dah ada yang ambil alih aku pun tak ambil kisah. Tapi dia orang yang bertugas disana seronok pulak duk hotel tu, cantik katanya..... Mesti la tengok la siapa yang pilih pun kan!!! hehehe yang Lelaki bukan main lagi lain kali duk hotel tu katanya.... Sebab nya .... rupanya hotel tu ramai "ayam" Adeh!!!!! pening aku... macam2 dia orang ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA