Jumaat, 25 April 2014

Aku Takkan Bersuara - Nike Ardilla

hari ini bekerja sambil mendengar lagu, ramai tak de d opis out station ke sungai siput perak, sepatutnya aku yang pergi, tapi tak pe la bagi peluang pada yang lain. Aku ada urusan peribadi. Apa pun dalam banyak2 lagu yang aku dengar hari ini, lagu berjudul Aku Takkan Bersuara - Nike Ardilla jadi pilihan.

Hanya sekadar lagu yang tak ada kene mengena dengan sesiapa pun.... Sekadar hati seorang wanita... dan nyanyian dari seorang wanita yang telah tiada. Al-fatihah untuknya. 




Aku Takkan Bersuara

Izinkan Cintaku
Berbunga Dihatimu 
Biar Terus Mekar 
Jadi kenyataan

 Telah Lama Ku Dahaga 
Belaian Seorang Insan 
Semoga Bersamamu 
Ceria Hidupku

c/o  Ku Tak Akan Bersuara 
Walau Dirimu Kekurangan 
Hanya Setiamu Itu Kuharapkan 

Ku Tak Akan Menduakan 
Walau Kilauan Menggoda 
Kasih Dan Sayangku 
 Tetap Utuh Untukmu 

Hanya Kupinta Darimu 
Setialah Selamanya 
Sehingga Abadi... 
Cinta Ini Sayang 
Itu Kudoakan 

# Tak Mungkin Kan Terjadi 
Kehancuran Cinta Kita 
Andainya Hatimu 
Seperti Hatiku 

1 ulasan:

  1. lagu ni best kan ...cumanya penyanyinya dah meninggal dunia

    BalasPadam

SESEDAP RASA