Khamis, 10 Oktober 2013

Power Bank



Haaaa!!!!!!!Dapat jugak!Power  puas hati aku dapat jugak benda alah ni....da lama aku nak beli tapi harga di kedai2 tipon agak mahal RM100++ kawan2 masing2 da ada, nak2 hausemate aku, aku je agak ketinggalan hahaha...... nak beli tapi tak tau di mana, da ada depan mata tapi harganya mahal, aku target bawah RM100.00. Masa membeli pun aku pilih juga, biasa la aku membeli mesti berpatutan dengan kapasiti dan harga agak berbaloi la jugak, kat kedai ni memang banyak pilihan, yang murah pun ada, tapi kapasitinya rendah.

Kawan2 ramai yang beli online ...eeeee aku masih tak percaya dengan pembelian online ni... ini aku beli masa bertugas di Sabah.... harganya nun tu ada hehehe.... beserta dengan cajer sekali.

Power bank ni sesuai untuk mereka yang selalu bertugas luar, nyawa tipon ni, tengah berjalan pun boleh caj. Tak perlu la cari plug, memang senang, juga tak payah bawak cajer kemana2 dah boleh simpan di pejabat 1, di rumah 1, manakala power bank di bawa kemana sahaja, duk diam2 dalam hand beg eemmmm lege rasanya bila dah memilikinya... 

Membeli tu atas dasar keperluan, jadi ada kepentingan terutamanya semasa kerja, bimbang bila ada perkara penting yang lebih mudah adalah berhubung melalui telefon. Bila kata dah sebok mana sempat nak caj tipon tu, masa ini lah gunanya power bank..... Alhamdulillah akhirnya, aku dapat jugak!!!!!!!!!! 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA