Jumaat, 21 Disember 2012

Blaus coklat

alamak nampak gemuk pulak
Dari dulu sejak mula kerja memang perkara yang aku suka beli adalah baju hehehehe.... beg tangan dan kasut. Aku memang suka bergaya, maklum le orang suka berangan.


Blaus ini salah satu koleksi dari peace, seperti biasa apabila membeli, berkenan dan tengok harganya, OK, murah!!! berbanding dengan yang lain2 hehehe. Walaupun tak minat dengan baju berbutang depan kerana masalah ketat di tempat tertentu hehe, tapi bila test baju ni OK... beli la, OK juga untuk hadir di majlis2 tak fomal atau sukan. Seluar tu pun koleksi dari peace jugak, yang aku tahu seluar tu ketat jer, bukan slack, saje je tengok orang pakai aku pun nak jugak!!! tapi jarang pakai keluar rumah, malu, walaupun aku macam tak tau malu hehehe... poyo betul...

Gambar ni sebenarnya suruh anak yang ambil. Hehehehe kene dere, tak tentu arah dia snap.... tertengok sane tertengok sini ntah apa2 ntah ....layannnn.....

tengok tu tak ready lagi da snap

penat dah tunggu

1 ulasan:

SESEDAP RASA