Rabu, 4 Januari 2012

Suit Blazer Dari Peace

nampak smart dan sesuai dengan tugas lapangan


Sememangnya kehendak kerja untuk membawa imej berketerampilan, bersesuaian dengan aku yang suka bergaya.


Suit blazer dari peace ini memang da lama diidamkan, Alhamdulillah aku telah memilikinya kini, dan salah satu koleksi dari peace kedai pakaian pilihan hati.


Memang sangat memuaskan hati kerana apabila di gayakan terasa sangat sesuai dengan saiz badan, yang sederhana.


Jika ditanya mengenai harga, mudah jawapannya, bagi aku ia sangat berpatutan, hanya RM 79++, emm... puas hati kan kerana ia 1 suit.


Walaupun aku suka bergaya, tetapi dalam bab membeli ada hadnya, kerana ia melibatkan wang oleh itu bijak memilih adalah keutamanya, jika cantik mana sekalipun tetapi mahal harganya, belum tentu aku membeli.


Membeli mengikut kepada keperluan, jika sangat perlu, harga bukan keutamaan, yang penting dapat apa yang dikehendaki, tetapi tetap memilih agar setanding dengan harganya. Sebaliknya jika tidak perlu, tetapi harganya murah dan mampu milik, maka tidak salah membeli kerana itu adalah peluang.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA