Ahad, 29 Januari 2012

Dah Dapat Kunci, Kemas Sampai ke Malam...

Emm...... rasa happy je, apa tidaknya aku da dapat kunci rumah sewa. Keperluan yang diperlukan telah pun dibeli sikit demi sedikit.



Alhamdulillah, bila rumah dah bersih rasa tenang bagaikan terapi kepada kepenatan. Akibatnya hari ni awal-awal pagi da terasa mengantuk. Ngantuk sangat-sangat. Apa-apa pun aku rasa puas hati, dengan hasil kerja sendiri, mengemas segalanya menyusun atur perabut yang ada, tinggal nak tidur je belum.



Walaupun ada yang tak lengkap tapi apa yang ada pun sudah cukup selesa, apa yang penting anak kesayangan aku cukup suka dengan rumah sewa tu, walaupun keadaannya tidak begitu sempurna, namun dapat memuaskan hati aku.




Bermula la, kehidupan baru tinggal berdua dengan anak kesayangan. Ada beberapa perancangan apabila tinggal di rumah baru ini, antaranya nak membeli mesin jahit, aku berminat untuk menjahit walaupun hanya sekadar menjahit langsir, aku pun macam nak aktif semula untuk menjahit manik, terutama sekali bila abah Asyraaf ambil dia, selain daripada memasak seperti biasa, (tapi kat rumah mak jarang masak hehehe). InsyakAllah, aku yakin segala niat dan perbuatan yang baik akan di redhai oleh-Nya. Amin!!!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA