Selasa, 16 Jun 2020

Stiletto shoes Black Vincci






Kasut baru untuk kerja khas untuk program. Sangat selesa di pakai walaupun design agak simple. Seperti biasa brand pilihan hanya di vincci. Kasar ni juga untuk tugas ramai di pejabat baru. Ada perkara yang agak menyedihkan disebalik kasut ini. 

Semasa program yang tiba2 baru tahu, boleh dikatakan last minute. Kita kerka la macam biasa. Aku di tegur pegawai pasal kasut. Memang tak dinafikan ramai di sini pakai kasut sating dan bertutup. Aku da beli warna maroon, tapi tak sesuai dengan baju aku, so aku pakai sandle ke la yang biasa ali pakai. Seriously aku jadi menyampah dengan pegawai ni. Entah la kenapa agaknya dengan aku silap dia lain macam. Macam la aku ni kikis duit dia. Macam la aku ni tak menyumbang apa-apa. Walhal apa-apa suka suruh aku, Idah tu Idah ni, buat tu buat ni. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA