Ahad, 6 Mei 2018

Cendol Putrajaya


Ok kali ni nak share kalau2 teringin nak makan cendol, yang pasti ini hanya Penduduk yang berhampiran Putrajaya. Senang je pergi je ke food court Di Alamanda betul2 ada di sebelah Laman. 



Ye!! Saya teringin nak makan cendol, try ke tempat yang diketahui ada jual cendol tetapi kecewa, tutup. Alhamdulillah tanya kawan-kawan, mereka share kan disini. Maka dengan tidak berlebihan lagi, saya pun terjah hahaha. 

Saya cuma cendol durian dulu, eemmmm memang tidak menghampakan, berbaloi dengan harganya san puas hati.


Yaaaaa, tujuan Saya untuk makan cendol je, siap tambah order, disini memang ada pelbagai cendol. Jadi Saya order cendol nangka, dan cendol rambutan untuk bujang Saya.

 Serius kalau Nak try cendol disini. Try yang biasa dulu sebabnya bila Saya dah makan cendol durian, cendol yang lain jadi rasa mcm x teruja nak makan Sebab cendol durian tu rasanya yang terbaik berbanding yang lain. 


Pada sesiapa nak Cuba, singgah la sini, harga dan kuntitinya bersesuaian, di tambah pula dengan tempat yang agak bersih. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA