Selasa, 12 April 2016

Samsung Galaxy Note 5


Inilah yang aku idam-idamkan sejak beberapa bulan yang lalu. Macam-macam cara mudah untuk memilikinya tanpa perlu bayar cash. Tapi aku bertahan dan bersabar. Nak mengumpul duit kononnya. Alhamdulillah rezeki dapat tanpa perlu bayar walau seposen pun. Syukur Alhamdulillah lagi...

Siapa lagi yang bagi kalau bukan buah hati, hahahaha gituuuu... Sebenarnya dia nak belikan masa bulan Februari lagi aku yang jual mahal, kalau tak dapat hadiah Brithday. Macam-macam masalah berlaku pasal phone aku ni. Tub2 TAB x boleh on sampai la ni mati tahap kene kebumi da ni adoi!!!!.

Bila da tak boleh ON x de la nak whatapp kan. Aku pun dengan sengaja tak mau mesej kat dia. Sudahnya dia yang mesej kat aku. Aku memang ada bagi tau pasal masalah tab ni masalah tak boleh caj. Dia pulak kesian, janji nak belikan.

Geli hati!!! dia tanya nak mana satu note 4 ke S7 . Aku jawab selamba dek je... kalau antara 2 tu note 5 lagi murah, note 5 la kikikikiki...... kalau tau mintak S7 tengah meletop sekarang ni, paling best nak ambik gambar boleh set minit hanya dengan menggunakan tapak tanggan je. Tapi aku nak note 5 jugak.

Bila dia dah beli, dia snap pic tunjuk kat aku pulak. Ada tanya suka ke tak, gila tak suka!!!!. Nasib baik lom jadi laki kalau tak dapat peluk cium bertubi-tubi kikikiiki......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA