Isnin, 11 April 2016

Jodoh Bertemu



Kerana tugas yang tak selesai, aku terpaksa ke KLIA untuk dapatkan tandatangan BOS, kerana ada agensi dibawah kementerian nak buat penerbitan sempena kursus yang akan diadakan pada bulan depan. Alhamdulillah selesai, BOS sains tanpa banyak soal. 


Disamping tu pun ada udang disebalik mee, kenapa aku dengan sukacitanya nak ke KLIA. Hahahaha... aku dah mula menyemak2. Si dia pun nak balik Abu Dhabi hehehehe... Sebelum ni aku terfikir, kalau dia balik hari minggu boleh aku tunggu dia di Airport. 

Tub-tub hajat itu bagai direstui OlehNya... Aku sampai di Airport dia pun tak lama sampai. Selesai je BOS berlepas, dia pun masuk balai berlepas. Sempat jugak bertemu, suka dia, sempat borak-borak dan tak de lain permintaan dia, "ambik le gambo guna phone baru". Hahahaha.... dah agak da.... Oleh kerana nak cepat maka tak sempat tunggu dia sampai berlepas, aku terpaksa berlepas dulu, Pilot yang mesej.


Belanja pic sikit, hahahaha..... nak tengok muka tunggu sah jadi suami. tengok cuping telinga dia dulu kikikikiki....

4 ulasan:

  1. wah..dah ada teman baru..semoga bahagia Idah Husin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha in shaa Allah misah.... tapi dalam FB jangan komen apa2 eh!!! ada sedara mata yg kepoh

      Padam
    2. saya suka komen kat sini2 jer...FB tu ramai sangat yang tengok.

      Padam
    3. haah misah, kat FB pun saya x kecoh2 malas nak share nanti org salah faham.

      Padam

SESEDAP RASA