Isnin, 21 Mac 2016

Tak Jangka

Eeemm... ini namanya cabaran.... mana nak jangka tiba2 aku perlu ke TV Alhijrah, mesej di whatapp terima jam 23.19pm aku dah tidur dan terjaga jam 4.0am. Aotumatik bangun mandi iron baju tepat jam 5 pagi aku gerak.


Laju jangan kata my greanlove car hanya 1.3 CC tapi aku pecut 1.6 CC km/jam.... agak2 boleh jadi pelumba tak lepas ni hahaha.... tub2 kene saman hahahahhaa.... dapat gaji n buat claim hanya untuk bayar saman la jawabnya.

Risau tu tak ya cakap, dengan phone nak habis bateri dengan nak waze lagi, MasyaAllah dugaan sungguh. Alhamdulillah sampai jugak walaupun lewat 15 minit. Tapi cepat la dari SUSK hahaha.... dia sampai aku dah ada Alhamdulillah. YB nampak muka aku pun terkejut, aku sampai kebetulan YB turun dari tingkat  atas.

Dalam konti dan semasa bos keudara aku pun jalankan projek aku, biasa la snap picture dan post di FB, tapi kene selalu ingat sebelum post mesti rujuk, PK @ SUS @ SUSK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA