Isnin, 14 Mac 2016

Lagi!!!!!

Memang mencabar la menteri datang.... lokasi petama aku sampai cepat, lokasi kedua aku selama cuaca pun elok panas bedentum...  majlis belum selesai aku pun terus gerak ke lokasi ketiga, ku sangka panas seharian rupanya hujan dalam pejalanan. emm... dugaan dugaan....  

Diduga lagi my greenlove car aku remuk, tak la banyak sikit je. Tapi sedih!!!! aku bergesel dengan kereta orang, waktu kerja dengan cuaca yang panas, kemudian dalam perjalanan ke lokasi terakhir hujan selebat-lebatnya sampai aku pun tercicir ke belakang dan polis pun dah lepas bawak menteri. Aku pun follow JPS daerah lalu jalan dalam. Fuh!!!! teror la aku sampai dari polis kikikiki...

Tapi itu la bila dah over excited jadi takut bila lalu jalan kampung tepi parit..... sudahnya bergesel dengan kereta orang. Selesai majlis aku dah nak balik kereta tu still di tempatnya. Aku balik je la. 

Bukan itu je aku belajar mengenal repoter, ye aku tau aku pegawai media, disini aku gagal kerana masih tak kenal para wartawan di Daerah. Sepanjang aku bekerja pun x nampak ada media. Aku sedar semua tu. malah tempat untuk pendaftaran media tag dan meja untuk jamuan mereka pun tak disediakan. Tak pe la aku belajar. Sekarang aku akan bergerak untuk mengenali para media.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA