Selasa, 28 April 2015

Sambonia


Cantik jugak kan walaupun bukan sendiri yang pilih, malah bila di pakai cukup selesa. Is a long story,
for short stories. Kasut ni dibelikan oleh seorang kawan yang dikenali di sosial network dan tak pernah pun jumpa. Apa??? TWOO lebih kurang macam whapapp la tu. 

Masa aku bertugas di KLCC kelmarin, oleh kerana "ad hoc" aku pakai la kasut yang diberikan oleh officemate, sebabnya kasut aku macam kanak2 riang, nak pergi pulak di pusat media sempene ASEAN summit. Kasut tiba2 rosak sebab terkena air masa ambik wuduk. Orang kata d"dah nak jadi" redha je la.

Oleh kerana tugas terbatal makanya tak ada kerja, aku pun chet la kat TWOO tu tadi. borak punya borak rupanya mamat ni kerja di KLCC. Wah!!!! mangsa telah pun di kenal pasti. Apa lagi mintak la tolong belikan kasut hehehehehe...

Lucu jugak, tapi tu la dia sanggup belikan, aku bagi tau belikan sandle jer, saiz 7, harga bawah 100. hehehe dia kata kalau kat Isetan mana ada bawah 100. Alhamdulillah dia usahakan jugak. Tub2 ha tu dia heel 3'. Mujur la sedap di pakai, mau tak!!!! sembonia tu.... discounts 50% tu, kalau tak 100 lebih.

Lastly comel jugak si mamat tu hehehehehe.... sekian terima kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA