Sabtu, 21 Mac 2015

Libresse



Hahahaha..... Bila da tunjuk pet ni period le maknanya. Wanita yang period teratur setiap bulan adalah salah situ petanda wanita itu subur. Ceh!!!! Gitu.... tak caya..... tanya perempuan2 yang lambat atau belum ada anak tapi kawin da lama, salah 1 sebab adalah period tak teratur @ tak datang period setiap bulan, ada juga yang kene  makan ubat baru period. Slain daripada masalah dari pihak lelaki atau masih belum ada rezeki.

Sekarang ni librasse jadi pilihan, haaaa tu dia sekali beli 2 jenis bukan untuk siang dan malam tapi awal dan akhir, sebab bila mula2 memang banyak macam hujan lebat,  so pilih maxi night saiznya lebih panjang 32 cm hah kau!!!!! Sampai ke buntut, tak de le risau tembus ke tak dan bila hujung2 da tak perlu risau gunakan yang slim, eemmm..... Gitu le ceritanya, selepas menggunakan libresse.

Bila berubah usia, nak period pun menunjukkan tanda2 yang berbeza, sebelum ni tahun 2014 bila nak period tandanya bengkak atau tegang di dado den, sekali keluar punye le banyak, dan tempo masa pun singkat. Tahun 2013 tak de apa2 tanda standby je le kalau dah lebih 27 hari tapi tempoh period panjang, tapi 2015 ni, sakit pinggang pulak, masih dengan pengeluaran yang banyak di awal period.

Apa pun alhamdulillah, aku jarang sengugut, macam kawan2. Ada yang sampai tak boleh bangun, ada yang terpaksa cuti, eeeee.... Seram..... Syukur alhamdulillah aku baik2 je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA