Isnin, 7 Julai 2014

Nokia XL


Aku merayap ke mid valley megamall, tujuan dia 1 jer nak beli henset. Hok Aloh tempat yang punya le besar, bukan senang nak cari kedai henset. Tub-tub aku melalui kedai Nokia, amoi!!!! memanggil-manggil, alahai ingat kenapa dia suruh isi from nanti dapat teddy bear... tu mcm kat atas hehehe....

Tengok-tengok jugak la henset sekali, pertama mesti tengok harga, orang kata pakai baju tu bio le kene dengan badan sendiri... kan!!!! keduanya aku nak yang besar... hahh!!! Aku cari yang murah tapi besar.  jeng...jeng....jeng, terkejut aku ada le pulak kat nokia ni kan terbekenan le pulak terpanah dalam hati hahaha..

Macam cantik je, kan!!!Apa lagi Nokia XL la jadi pilihan, besar la dari henset dulu tu. ada warna hijau... wah!!!!! memang favorite color. Macam-macam pilihan warna ada tapi aku nak hijau jugak....tak sampai pun 1K pun, tak nak la beli mahal-mahal rugi...huhuhuhu.... Ini hijau kecil.... akan datang hijau besar pulak hehehehe...

Memang tak sama dengan samsung function dia, nokia ni simple je maklum le murah, tapi tak pe yang penting camera ada flash, ada 3G, boleh ber tenet2 hehehehe..... Alhamdulillah.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA