Rabu, 16 Julai 2014

Lenovo IdeaTab A3000



Selepas henset sumsung galaxy Y aku yang murah tu mati tak mau hidup-hidup. Akhirnya aku buat keputusan untuk beli tab. aku tengok tan sumsung di Aeon Big, tengah offer RM 5++.++. Tak puas hati rasa nak servay di tempat lain. Jauh aku merayap di KL Central perginya, tengok kedai henset. Memang betul harga tab sumsubg murah free power bank lagi. Tapi aku terbekenan dengan Lenovo IdeaTab A3000. So beli. Walaupun mahal dari Tab samsung. 





Kebetulan aku ambil cuti seminggu untuk balik kampung cuti sekolah dan kenduri arwah. Malang tak berbau kan. Beli 31 mei 2014 tapi 02 Jun 2014 tan ni mati tak mau hidup. Puas aku tekan button on. La!!!!! jangkit ke mati jugak tak mau hidup.... Adoi!!!!!! pening Aku. Hantar semula ke tempat dibeli.

Mak ai!!!! call macam-macam alasan kejap itu kejap ini. Naik sakit hati aku dibuatnya. Ada dalam sebulan repair di kedai. Sementara menunggu baik aku guna la henset anak aku. Alahai terkial-kial nak guna, nak-nak nak hantar mesej.
Itu pasal aku beli handphone Nokia. Bila dah ada 2 ni, tab jarang digunakan. Ingat untuk internet, tapi tak boleh line sloww, dengan no baru ni. No. lama top up RM 30 tengok la internet, OK je. Dah ada 2 ni gunakan aje le. 
Sebelum ni ada orang tegur beli la tipon besar, ha!!!! tu dia sekali beli 7 inci geli hati, bila dah besar susah nak di pegang pulak. Adoi!!!! pening lagi. Tab ni pun aku install game je... kalau asyraaf nak main guna tab, henset aku tak boleh kalau.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA