Selasa, 23 Ogos 2022

TikTok Pulak

Percaya atau tidak akhirnya aku terjebak jugak dengan tiktok ni.... Alahai... layankan je la asalkan tidak mengganggu hidup orang lain, tetapi kalau ada rasa terganggu lantak p sama dia. Aku hanya meneruskan hidup aku seperti biasa.


Sebenarnya aku memang tak berkenan dengan tiktok ni, ye la orang terkinja-kinja, tapi kebelakangan ni ada la ceramah agama, orang meniaga. Jadinya aku bukak la akaun tiktok. Niatnya nak meniaga bouqut. Tapi lain jadinya hahahaha... mula-mula tak nak letak gambar sendiri, sekarang rancak berdosa huhu.

Kemudian bila dah ada akaun tiktok, nak kejar 1K follower, tak sabar nak buat live di tiktok. Alhamdulillah 2 bulan lebih je dah ada 1K lebih follower. Yang jadi masalahnya sekarang aku sendiri segan nak buat live. Lepas tu tak tau nak buat content apa. 

nak cerita pasal family, dah hidup sendiri. Nak buat bouquet tak de order. nak masak aku sendiri tak selesa nak masak kat rumah sewa tu. eh!! serba tak kene laaaaa..... Tak kan nak cerita pasal status malu bwsowww le aku. Tapi hakikatnya sekarang ni kan. Janda di canang-canang kat tiktok aku siap save semua tu, nak friend dengan mereka-mereka tu tak la just like @ rajin komen. tapi sekarang aku malas nak komen. Entah la tak minat.... Lantakkan je la.

apa lagi jom la folloe kita ida@inpireddreamart152. haaa udah sampai sini dulu...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA