Jumaat, 15 Mei 2020

sofa chesterfiel





Akhirnya aku dapat juga sofa yang aku idam- idamkan, cuma 3 seat tu new design tengok di showroom cantik tapi da sampai da macam keranda aku tengok. Apa pun aku redha je la. Ok je pun.



Dapat juga tempah warna hijau sepertimana yang aku inginkan memang sengaja tempat 3+1+1 nak tiru disumano macam dulu tapi dengan sofa baru. Cuma ada 1 je yang aku mau tapi tak de display kat showroom tu iaitu relexing chair, kalau letak kat balkoni time2 pagi @ siang dengan angin sepoi2 bahasa fuh!! Boleh dapat ilham tulis puisi la hai.

Pelan- pelan kayuh akhirnya dapat la beli untuk raya. Kebetulan juga KPK ni tak boleh balik kampung. Jadi ceria la rumah dengan perabut baru. Da la malas nak story panjang- panjang memadai tepek gambar kat sini sebagai kenang- kenangan. Bukan apa tepak kat IG @ FB kang takut timbul rasa tak puas hati sesetengah  orang, boleh jadi bahan umpatan juga. Maklum le ada orang bukan boleh tengok aku lebih sikit. Pakai baju boleh pun da tengok atas bawah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA