Isnin, 10 Jun 2019

Kurung Denim





Raya ke empat, masih beraya lagi, aku mengenakan baju kurung denim koleksi dari Peace, paduan baju biru gelap seperti kain denim dengan sambungan kain berjalur dengan 3 warna biru, krim dan meroon untuk sesuaikan dengan kainnya. Bila dah pakai nampak macam cantik jugak simple je dengan jahitan sedikit manik di bahagian dada.

Sebenarnya ada cerita disebalik baju raya yang memang betul-betul baju raya, belinya pada raya ke tiga, basuh!! memang tak la, baju tudung tak berbasuh hahaha. Memang kerja gila. Sebabnya aku tak boleh solat. Kalau tak ada 2 pasang lagi baju raya yang masih tidak dipakai, juga koleksi dari peace. 

Dari situ la aku terlihat baju ni. Tapi tak beli sebab dah ada 2 baju jadi pilihan. Semasa mencari baju raya asyraaf pulak, aku ternampak kemeja yang sama warna dengan baju ni. Apa lagi beli la, dengan angan-angan nak padankan dengan anak. Pilih Seluar pun meroon supaya aku boleh beli tudung maroon, koleksi warna tu pun belum ada. 


Sebelum raya aku berjalan la ke the mines, rupanya butik peace dah tak ada. balik tangkak singgah juga di peace tangkak, tak ada saiz. Raya ke tiga aku kemuar beraya, lepas balik aku singgah peace depan astaka, pun tak ada juga saiz. Singgah pulak ke giant, Alhamdulillah adaaaaa...... aaahhhhhhhh nakkk nangis.... paling best harga da turun jimat RM30 beb. fuh!!! mau x kembang hidung aku yang sedia kembang ni. Jadi beraya la dengan baju tak basuh kikikiki


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA