Isnin, 18 September 2017

Putik Telaga Dara

Teruja dan tak sabar nak menggunakan produk dari jenama  Jamu Ratu Malaya ni, yang merupakan produk dari Jamu Ratu Malaya yang pertama ingin dicuba. Tapi produk ini adalah penggunaan luaran iaitu Putik Telaga Dara ni adalah pencuci bahagian intim wanita, kebetulan pencuci yang biasa digunakan telah pun habis. Maka ini peluang untuk mencuba produk baru yang agak terkenal oleh sebilangan wanita yang menggemari penjagaan dalaman dan luaran wanita.


Yang lucunya, member kata letak sikit ditapak tangan dan gosokan sehingga berbuih baru lah cuci bahagian yang berkaitan. Aku letak la sikit apah tak jadi, mana taknya kata sikit ada le dalam setitik aku letak, bhahahaha. Rupanya kene letak lebih sikit. Memang banyak berbuih boleh buat syampoo rambut gamaknya, bhahahaha ada jugak rambut kan kikikiki... Eh bukan lucah memang da betul, tak caya tanya doktor sakit tuan -tuan dan puan-puan bhahahahaa....





Memang berbeza dengan yang digunakan sebelum ini, yang ini agak nyaman rasanya dengan rasa mint. Warnanya pulak memang lain sikit, maklum le dibuat dengan bahan-bahan sumber alam atau herba dan agak pekat, selain wangi baunya.

Nak tau apa fungsi dan kenbaikannya ha tu bawah sila baca. Ala sedut je la dari internet kan. bukan susah sangat.




1 ulasan:

SESEDAP RASA