Sabtu, 1 Oktober 2016

Galaxy Tab S2



Bila tekanan demi tekanan, sudahnya aku beli juga tab baru sebagai ganti note 5. Sebelum ke pulau sampai la minggu lepas kawan si mamat abu dhabi menuntut barang kawan dia. Aku dengan kerja yang kesana kemari ni tension dibuatnya.


Sudahnya aku beli jugak, da lama rancang nak beli tapi rasa macam tak ada masa nak meninjaunya. 01 Oktober cuti aku ambil kesempatan merayap ke IOI mall, kemarin da tengok kat alamanda 1999.++ ini mahal jugak, cuma kurang beberapa ratus tapi tambah screen protector, cover, memori card sama jugak lebih lagi.

Yang murah free hehehehehe..... Tak pe la beli hasil duit sendiri, tak terhutang budi. Tak de le kene maki, Syukur alhamdulillah dalam di kutuk2, rezeki Allah beri untuk aku tetap ada. Syukur alhamdulillah akhirnya aku beli jugak.

Sebab sayangkan note 5 tu, dan dah b8asa dengan aplikasinya aku pilih samsung juga sebagai ganti. Tab ni pun ada microsoft apps. So ada le yang aku nak buat tu nanti. Dah servay di beberapa tempat dan fungsinya, kerana itu ini jadi pilihan.

Sebenarnya tab lenovo yang ada tu masih boleh digunakan lagi. Dah repair dan boleh berfungsi cuma aku tak yakin untuk gunakannya. In shaa allah nak bagi anak buah je, pandai-pandai le dia jaga. Da banyak sangat gejet yang ada dan aku pun tak terguna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA