Rabu, 18 Mei 2016

Lawatan Ke Kedah


Kelmarin aku cerita mengenai Banner ucapan. Ini pulak sambungan pada 1hb Mei walaupun dah berhari2 dan dah bermacam2 kejadian yang berlaku. Malam 1hb aku bergerak ke Kedah mengikuti rombangan Datin kepada Datuk YB aka BOS aku la. 



Rombongan 2 hari 4 malam ni kos makan, penginapan, pengangkutan adalah di tanggung Wanita UMNO Bahagian. Seronoknya dapat berjalan kan. hehehehehe.... Peh aku berborong jugak la.... Kebanyakkan aksesori bilik, cadar, selimut kelambu pun ada hehehehe...






Seronok jugak dapat masuk rumah Menteri Besar Kedah, rumah lama cantik dan besar dengan hiasan mewah tapi sederhana, siapa sangka aku dapat jejakkan kaki ke kediaman rasmi MB Kedah. Bukan senang-senang dapat masuk rumah MB. rumah MB Johor pun x jejak kaki.


Yang paling geli hati, aku 1st main boling, mau tak hebatnya aku kan!!!! no. 1 dari belakang..... tolong jangan ketawa hahahaha.... Selebihnya jalan ke padang besar itu yang berborojng habis, maklum le boleh tahan murah cadar-cadar yang dijual kos yang aku keluarkan kalau di bandaraya kos tu dapat 1 barang je kot, di sama 5 ke 6 barang. Sangat puas hati. Lagi best kalau nak membeli ni kalau duit ada kan. Alhamdulillah, banyak duit sangat tu tidak la, tapi adalah sikit.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA