Jumaat, 20 November 2015

penilaian yang bernilai

Semasa aku bertugas di KLCC sempena ASEAN summit 2015, banyak masa lapang, memandangkan kerja pun tak ada aku pun tengok la email, Jeng...Jeng...Jeng... Aku tak isi pun LNPT so ambil la kesempatan untuk selesaikan masalah malas nak isi tu, alhamdulillah siap.

Sempat jugak la tengok SKT 2014, masyakAllah terharunya aku, boleh dikatakan penilaian itu memang tinggi. Tak sangka, Bos bagi markah tinggi, sebab aku ada melawan dia, he he he Kawan aku bukan bergaduh atau tinggi suara, tapi aku x buat kije yang dia sudah, n aku kalau marah aku diam. Kikiki.....



Tapi apa yang buat aku tersentuh, komen dia, alhamdulillah, itu bermakna dia tak makan hati dengan sikap aku, ataupun dia pun tak perasan saat aku menunjukkan rasa marah aku, itu Idah kira bag us kikiki.....

So aku abadikan la di sini. Kenapa? Sebab masa di daerah aku buat kerja lebih banyak dari di HQ. Tapi sesetengah orang di johor @IP memandang aku seperti staff bermasalah kerana banyak laporan tak hantar. Masalah di Ledang adalah kekurangan staff dengan pegawai yg x celik IT, so aku banyak melakukan kerja, termasuk yang bukan kerja aku. Kerana itu jugak la aku tak nak kerja di daerah, penilaian IP, cemerlang dan bagus tu semua yang kerja didepan mata mereka. Sekian.....











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA