Rabu, 8 Januari 2014

Pink Cream + Collagen


Aku memang mencari produk ni, memang banyak dijual secara online, tapi aku tak yakin dan tak percaya, walaupun aku pernah beli produk untuk wanita secara online. Harga memang RM 36 aku mintak RM30 tapi dapat RM 32, di jual di kois di Putrajaya centrel.
Memang kecil je bekasnya, isinya pulak warna pink, rasanya masam hehe sapu di bibir tu yang terasa, benda ni untuk pink kan kawasan yang gelap @ birat. Ada jugak la bezanya bibir aku nampak pink cerah berbanding dulu. bibir aku warna tak sekata antara atas dengan bawah, ada le sedikir perubahan, walaupun tak secara menyeluruh.
Kegunaanya bukan sekadar di bibir sahaja, Nak tahu apa faedah  @ keistimewaan produk ni? jom terus ke maklumat dibawah :
Pink Cream dirumus khas dengan Teknologi Nano membantu mengembalikan kulit ke warna merah semulajadi, agar kelihatan berseri dan sihat. Sesuai digunakan pada bibir, puting, sekitar alat sulit, celah peha dan sesiku.



Cara Penggunaan : Sapukan secara nipis pada bahagian yang diingini 2-3 kali sehari selepas cucian. Untuk bibir, disyorkan sekali sehari sebelum tidur.

  • Adalah produk kosmetik V’Asia yang digunakan pada bibir, puting dan sekitar alat sulit bagi mengembalikan kulit ke warna asal merah semulajadi seawal tempoh 7 hari.
  • menyingkirkan sel kulit mati yang gelap akibat merokok atau faktor genetik dan membantu dalam penghasilan kulit baru yang merah semulajadi.
  • Mengembalikan kulit ke warna asal merah semulajadi terutama kepada kaum wanita yang gemar menggunakan gincu bibir.
  • Hasil penggunaan gincu bibir yang keterlaluan menyebabkan sel kulit pada bibir tidak dapat bernafas dan bibir menjadi kusam dan kehitaman.

Read more: http://www.anzbeautyshoppe.com/pink-cream-collagen-vasia#ixzz2nh064H3O

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA