Rabu, 1 Januari 2014

My Hair Perm....


Da lama aku idamkan nak buat rambut ala-ala gini... perm... hehehehe... berkenan sangat dengan artis2, yang buat rambut macam ni. Nak buat rasanya banyak lagi duit nak d salurkan.... so pendam je la, bukan wajib pun.


taa daa....... cantik tak kak da!!!! hehehehe....

Tapi nak dijadikan cerita semasa majlis walimatulurus Menteri KKMM aku dan beberapa anggota jabatan yang cukup berdedikaasi merelakan diri bertugas, aku tumpang bilik TKP Datuk Poziah, itu pun sebab Fatin anaknya yang pelawa, malu sangat2, maklum la TKP. Tapi kalau jual mahal nak p kemana kan??????? Jadi masa bersiap tu, dia buat rambut ala2 perm dari situ aku dah ada idea sebab dia guna steam iron hair je. 


nampak kan dengan perm, memendekkan rambut, pastinya sesekali buat kelainan......

Kebetulan aku ke kedai Big Ten nak cari barang untuk berpindah dan barang sekolah anak. Terjumpa le iron hair perm macam nak beli macam tak nak, bukan mahal mane pun tapi sebab aku banyak benda yang nak di bayar.... 




Apabila mak menghulurkan bantuan, malam tu jugak aku p semula, dan beli!!!! malam tu jugak aku buat, tapi aku cuba, try, test.... kat anak buah aku. Memang tak boleh tahan.... aku pun nak jugak huhuhuhu.... hasilnya... jadi la begini... 

2 ulasan:

  1. Macam pelakon Zara Zya....I Love U Mr Arrogant

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha..... mcm2 la awak misah.... kebetulan je....

      Padam

SESEDAP RASA