Ahad, 8 Disember 2013

Tak marah, cuma terkilan.....



Aku di Putrajaya ni da lebih 6 bulan, kerja pun boleh tahan macam2 pengalaman, tak kurang dengan tugas-tugas yang baru belajar. Tetapi apa yang menyedihkan gaji masih lama. Segala simpanan yang tak seberapa telah habis di guna, maklum la kerja banyak out station. Memang sangat sedih.



Lebih memeritkan lagi, gaji tak naik kerana Johor tak selesai di tambah pulak  ada potongan yang tak sepatutnya, da la gaji tak naik, di potong pulak tu, pendek cerita ini bukan salah aku. Tu pun nasib baik aku bagi tau mengenai potongan terlebih bayar.

Sekarang ni tungu dan lihat je la, aku malas nak push sangat kerani di johor, maklum la bukan dia yang buat, aku malu jugak nak call selalu, walaupun aku berhak tahu. Yang aku tahu dia tahu buat kerja dia dan selesaikan masalah bayaran bagai. Aku ni da tersepit dengan keadaan macam ni. Harap dapat la selesai.

6 ulasan:

  1. Tak salah tanya Idah, daripada kita susah lebih baik kita bertanya. Kalau dah terlebih2 potong sampai menyusahkan orang lain mesti ada yang tak kena.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tanya misah, masa kat desaru tanya cc, katanya bulan 2 pulak... jawabnya kene tunggu lagi

      Padam
  2. mslah awk sama mcm kena buat keje dulu pastu bila nak claim mcm2 reason diorg bg .. tggu lah itu lah inilah ... tension kann huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasalah masalah tanggung sendiri memang tension... x de masalah yg buat orang gumbira........

      Padam
    2. ada org gembira bila org lain bermasalah

      Padam
    3. TQ becouse u support, tapi sebenarnya u x faham pun apa masalah, apa pun ini masalah saya dan in syaa Allah saya boleh bersabar....

      Padam

SESEDAP RASA