Ahad, 25 November 2012

3 in 1, hilang

apo nak di kato!!!!

Emmm ...Perjalanan yang tak dirancang, petang semalam 25.11.2012 keluar ke Air Panas Jasin, hati berat nak pergi sebab malam ada kerja, Tapi tu la gatal, pergi jugak. Selepas berjam2 berendam kat tempat mandi, tibalah waktu balik, Asyraaf macam biasa la....tak nak balik.... tapi dengan ibu dia jangan degil2, nak kene.... nangis pulak... emm biasa la tu, anak aku...


Pada mulanya ingat tudung hilang. Bila nak bersihkan badan dan salin baju, baru perasan duit hilang!!!!!! dari RM1-RM50 yang aku susun elok2 tu bersih!!!!! tinggal syiling ntah berapa sen agaknya ha!!!!, tengok pulak henset, pun hilang!!!...tinggal sarungnya jer.... MasyakAllah... apa la nasib aku!!!! blerrr aku jadinya tercegat... terkedu...ter...ter.... aku cakap dengan asyraaaf, dia memang le tak faham, dan aku dah tak tau apa perasaan aku. 

Memang terasa kesal dan menyesal, andai aku berpegang pada prinsip aku, benda ni tak jadi, apa pun aku sebagai manusia yang kerdil tau bahawa ini dikira nasib atau takdir, dah jadi dah hilang, apa yang buat aku rela atas apa yang berlaku, wallet aku masih ada, i/c, kad bank (lebih 3 tu), kad ahli yg mcm2 tu masih ada.... nasin baik walaupun apa yang berlaku aku tak bernasib baik.... 

Aku pasrah, terima kasih Allah.

2 ulasan:

  1. perombak curi duit dan hanset je..nasib baik yg lain tak hilang kalau tak, lagi banyak nak uruskan. Tak per la IDah, mungkin bukan rezeki awak. sabar la.

    BalasPadam
  2. dalam hidup saya da tak de istlah sabar lagi misah... lebih berserah dengan apa yang terjadi dan akan terjadi.....

    BalasPadam

SESEDAP RASA