Khamis, 10 Februari 2011

Tension !!!!!!!!!!!!!


Masyakallah, tak tau dari mana nak mula untuk aku katakan rasa macam nak terjah je aaa.. Tapi yang nyata aku rasa tertekan sangat dengan kerja yang bertubi-tubi dari sana, sini dan situ.


Sebenarnya apa yang berlaku adalah pengajaran untuk aku supaya lebih bersedia dan perlu sentiasa belajar agar tidak menjadi seorang yang "pandai cakap, tak pandai kerja".


Dalam kerjaya semestinya aku nak buat yang terbaik. Tapi kadang2 perasaan lain mengganggu untuk aku melakukannya. Sama ada suka atau tidak terpaksa buat kerja yang bukan kerja sendiri, dan terpaksa buat kerja yang bukan aku sendiri punya kerja. Sampai bila agaknya aku mampu bertahan, setakat ini pun rasa dah x boleh tahan. Tersangat la benggang, terkejar sana sini, tapi kerja sendiri x siap.


Aku da dapat baca da, pada awl bulan selalunya memang banyak kerja yang sedia ada aku memang cukup maklum. Masalahnya kalau kerja yang tidak terduga. Kenapa la aku rasa jadi macam x tahannya....


Bosannnnnnnnnn.............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA