Sabtu, 29 Januari 2011

Masa Cuti Masa Untuk Anak


Seperti biasa hari sabtu, aku melayan anak aku yang sorang ni. lama rasanya tak memasak, jadi aku ambil peluang untuk memasak untuk anak aku, dan aku tahu anak aku suka masakan aku. Apa dia ya!!!! ha..... "ayam masak dengdeng". Asyraaf makan sungguh berselera, dia meratah ayam 2 ketul tu. Kemudian ibu suap Asyraaf makan nasi pulak dengan sayur kangkung, juga sayuran kegemaran Asyraaf.

Dia semakin membesar dan semakin faham dengan keadaan sekarang ni dan mudah di atur, bila dia tunjuk degil senang je ungkapan aku "Asyraaf tak sayang ibu eh!! nanti abah marah ibu" cepat2 dia dengar cakap ibu dia Alhamdulillah walaupun dia seorang anak aku... tapi aku bersyukur sangat walaupun dia kecil seusia 5 tahun tapi ada kematangan pada sikap dan perwatakkan dia. Apa yang aku harapkan dia menjadi seorang anak dan seorang lelaki yang bertanggungjawab pada diri, agama dan keluarga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA