Rabu, 17 April 2024

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2024 /1445 Hijrah



Alhamdulillah dah seminggu raya berlalu. Raya tahun ni beraya bersama pasangan selepas bertahun-tahun beraya berdua dengan anak bujang. Persiapan pun macam biasa sahaja cuma tambahan pakaian untuk suami sama dengan anak.
Syukur jugak tahun ni beraya di Tangkak. Dapat la aku sekeluarga bergambar di studio yang sekian lama aku rancang. Jadi aku simpan disini untuk kenangan. Rasa tahun ni raya agak penat. Entah apa yang aku penatkan. Memasak jugak la di dapur. Biasanya aku malas nak masak. Kesiankan mak. Masuk la ke dapur. Mak pulak masak bukan main banyak. Nasi impit pulak 1 hari raya dah melekit. Aku laki bini kene berak2. jadi satu hari raya hanya solat raya & bergambar di studio, raya kedua baru beraya ke rumah sedara mara.











Anak mak siti 2 orang je....




























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA