Rabu, 16 Februari 2022

41


Allahu Akhbar, aku dah 41 leee.... Banyaknya umur aku. Cepatnya masa berlalu. Anak pun dah besar. Still x banyak berubah, hanya tua tu makin terasa.

Tahun ni aku sendiri, tiada sebarang sambutan. Hanya ucapan dari mereka- mereka yang mengigati je. Sedih kan. Terasa jugak tapi macam ni la aku setiap tahun, tak ada apa yang istimewa pun. Nak cerita apa lagi, da tak apa yang nak di ceritakan. Tak pe la asalkan Allah permudahkan yang sulit, dikurniakan kesihatan yang baik walaupun mata semakin terasa kerabunannya Alhamdulillah Aku syukur. Biasa la tu, bila usia meningkat nikmat hidup Allah tarik sikit demi sikit, Mujur masih boleh baca Al-Quran lagi.

Hanya sekeping gambar ni sebagai kenangan, wajah polos yang semakin dimamah usia. Tiba Masa Aku pergi jua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA