Selasa, 23 Julai 2019

Pasal Lelaki lagi.....


Eeeemmm...... nak kata apa, biar la apa orang nak kata, nak tuduh, ada apa dengan kata-kata orang yang tak puas hati dengan kita. Aku tak peduli pun, kira beruntung aku tak kata sepatah perkataan pun. Nanti lagi bertambah sakit hati pulak.

Aku ingatkan da lama sedar, rupanya baru sedar. Aku dah bagi tau yang aku  x nak kawan dengan sesiapa mana2 lelaki sebelum ni, tapi tak faham. Bila aku  kata kawan pun Aku tak nak, tak nak le. Aku pun x faham, kenapa apa yang Aku cakap orang tak faham, tak faham betul mcm mana nak faham kan orang yang tak faham.

Tapi tu la tu, tiba-tiba, mesej, marah pulak! Bosan betul la aku, kenapa ek, kalau orang tak layan, lambat balas mesej, tak balas pun mesej tak kan tak faham, orang tak suka. Tak kan nak kene maki baru nak faham. Cinta tak boleh di paksa, nak- nak orang yang aku tak suka.

Macam- mana Aku nak suka, Kenal pun kebetulan je. Dia yang lebih- lebih. Memang la dia bantu aku, itu pun dia yang beriya2. Dari aku Beli kereta, sepatutnya dia boleh dapat duit Sebab bawak aku, Tapi entah Sebab kebodohan ke sebab keegoan ke? Aku pun tak tahu. Kalau aku tau aku bawak officemate Aku je.


Bila keluar, memang naik kereta Aku la, bila kata nak ke alamanda dia ke tempat lain jauh sikit kononnya,memang  minyak aku yang isi, so peduli apa kan. Selalu sangat buat sikap mcm tu, , Aku memang pantang orang tak de pendirian ni. Bukan mintak persetujuan aku dulu, ikut kepala dia pulak. Haaaaa nasib kau la kan.

Bukan Aku berkira, Tapi setiap kali keluar makan Aku yang nak kene bayar pun Aku sakit jugak, naik kereta aku, makan aku. Lama2 aku slowwww Malas nak jumpa. Terpulang la kalau nak kata diri dia sendiri baik. Tapi sepanjang keluar tak de pun nak singgah solat?? Eemmmm Aku Bukan baik, Tapi sebolehnya jaga solat, anak tu perhati kan je.

Bagus la kalau dah tau kan, aku memang da lama Malas nak layan, memang x de perasaan nak kesian, menyampah lagi ada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA