Sabtu, 28 Julai 2018

Novelle Home Mattress Protector


Niat hanya nak makan je di Seoul garden di IOI City Mall, tapi sempat la singgah index living room niat nya pun nak jalan2, tapi terdengar orang bising2 Aku pun tengok rupanya ada offer jualan happy hour. Ada la set cadar &  conferter, bantal, cadar sahaja pun ada.

Terpandang la aku alas tilam ni. Single ada quen ada, sesaje tanya, owwww sangat murah, apa lagi Aku pun garo la hahaha. Tanya pulak bantal owwww murah jugak. Garooo la lagi, 1 tak balance so ambik la 2.

Seriously Aku memang nak beli mattress protector ni da lama. Tapi memandangkan harganya mahal dan dari segi keperluan tak berapa penting maka aku abaikan.  Aku memang sentiasa memantau harganya dekat 100, so abaikan je. mahal dan tak berbaloi.

sebelum, masih cantik dan putih tanpa pete kan haaa.... tengok la sape yang jaga kikii

Tapi kali ni bila harga hanya RM39 aku terus rembat, memang murah kan dari 70 ke 80 dan ke atas, baik aku beli tudung dapat 2 ke 3 helai, boleh pakai ini tudung untuk tilam x pakai pun x berdosa kikiki. Ini kali la aku samboooo.

Ini untuk jaga tilam supaya tak kotor, dengan adanya  alas ni memudahkan kerana ia boleh di basuh. Bagi yang berumah tangga lagi la perlu alas seperti ini, tidak la berpeta  tilam tu. Haaaa... tilam i x de Pete OK orang single, hahaha yang mana faham faham la,  x faham sudah, nak faham pergi bukak cadar tengok tilam sendiri, semakin aktif anda di atas katil semakin la banyak pete kikikiki, bukan melucah tapi realiti bagi yang telah berumah tangga.

nampak, lagi suci sebab baru pasang, ngan-ngan dengan tilam saiz king.

Bagi yang mempunyai anak pun memerlukan alas ni terutamanya anak kecil, ye la bila mana anak nak terkencing ke terberak ke kalau beraas selamat la boleh di basuh , kalau atas tilam da kotor, tak kan nak basuh tilam pulak kan, buatnya macam tilam saya ni haaaa, boleh buasir nak angkat hahaha. Itu la kegunaannya. Sebenarnya saya Sayang tilam tu, nak pakai lama, nak pastikan sentiasa dalam keadaan baik, ni la tilam yang paling mahal yang aku beli walaupun kualitinya x la setanding  tilamVONO kurang2 ini Elok la sikit. 

Alhamdulillah, lepas ni semakin malas la nak pasang cadar eeekikikiki.... sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA