Jumaat, 17 November 2017

Donhu Jurassic Garden, Muar



Siapa sangka laluan saya dari putrajaya @ tangkak untuk melihat anak di Bakri melalui Jambatan Kedua Muar ini, sring menjadi tanda tanya dengan replika ini akhirnya menjadi Viral 1 ketika dulu. So untuk publisiti @ post di Group di FB, saya ekejap disini, untuk ambil gambar suasana di lokasi ini. 






Donhu Jurassic Garden ni terletak di Muar, betul-betul tepi jalan Bypass jambatan kedua jika dari arah Tangkak, selepas melalui Simpang empat Sabak Awor. 






Lokasi ini sebenarnya sesuai untuk jalan-jalan dan santai-santai di waktu petang membawa keluarga, tetapia kalau ada anak yang agak penakut kurang sesuai kerana dainosor disini ada yang mengeluarkan suara yang menyebabkan budak jadi takut.





Disediakan juga tempat duduk untuk orang ramai, seperti gambar dibawah ini, hanya makanan ringgan disediakan setakat ini, tempatnya juga agak panas jika datang pada waktu tengahari.










selebihnya tempat ini menyediakan jualan souvenir dimana kebanyakkannya berkonsepkan dinasour.  masuk percuma dan TUTUP hari rabu tau Jangan kata hakak payung.


.



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA