Selasa, 18 Julai 2017

Kurung Moden Hijau Gelap


Sempena raya tahun ni aku memilih untuk membeli baju di Peace. Kembali semula setelah beberapa tahun tak berkesempatan untuk menyinggah. Al-maklum le, dah berpindah ke bandar, dan susah nak cari peace, selalu balik kampung pun tak ke situ sebabnya tak de hajat nak membeli baju. Ni sempena nak raya so beli la 2 pasang terus.

Kurung moden warna hijau gelap ni jadi pilihan, macam biasa koleksi dari peace ni memang mewah dengan manik, labuci, mutiara dan hiasan2 yang menarik dan yang seumpama dengannya. baju ni jenis kain cpape, tetapi ditambah dengan hiasa dibahagian depan baju dan hujung tangan dengan kain seperti broket. Simple but i like it. Tudung cadang nak beli putih tetapi terbeli dengan officemate jual tudung, so sesuai jugak lah dengan warna hijau lembut.

Yap, tahun ni tema hijau, beberapa helai baju warna hijau, dan tahun ni agak melaram sikit bila ada 5 pasang baju ditambah lagi dengan 1 pasang khas untuk program anjuran jabatan makanya jadi 6 pasang, tetap dengan warna hijau jugak.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA