Isnin, 3 April 2017

Ke Labuan

Ini adalah tugas rasmi. Telah dirancang awal, makanya aku berbisik2 dengan member seUNIT untuk pergi berdua. Tub2 kene ubah orang lain nak ke labuan. Pasrah je la. Bila tiba masanya. Petugas yang sepatutnya ada urusan lain yang tak dapat dielakkan. Mintak aku ganti. Aku kan!!! mana ada masalah semua boleh. Kan!!! bila kia nak dan Allah izinkan dapat jugak....




Perasaan ni agak takut jugak, tak pernah pun flight sesorang, bawak barang pula tu. Mujurla tahun lepas beberapa kali naik fliht. So tau la check in tu apa, bukan masuk hotel je check in tau hahaha hakak pun tahu tahun lepas sebab follow big bos. 

Tapi kali ini semua aku buat sendiri diajar oleh member office, dari tengok flight schedule, booking tiket, yang lain-lain check in, dan prseduar yang lain aku dah tau, dan beberapa kali jugak la naik flight. Cumanya rasa macam huh!!!!! flight 8.35 pagi so kene datang 2 jam awal. 4.30 pagi da bangun da la tidur lambat. 

Sampai Labuan aku terus check in hotel, lepas solat terus ke program, habis program aku terus keluar pergi makan kelaparan sebab tak sempat lunch. Balik hotel terserempak pulak dengan cameraman, dia ajak pulak makan, aku memang tak makan sebab dah kekenyangan, so minum la, makan kek itu pun diambilkan kalau aku memang tak nak dah. Kebetulan sambut brithday JAV pada hari tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA