Isnin, 3 Ogos 2015

Fail punya pasal






Aku ni kadang2 memang memeningkan, konon2 nak tidur, tapi duk membaca nota, tiba2 rasa nak window shopping tengok perabut cadang Nak beli katil untuk bilik tetamu di seri kembangan,

Asyraaf tengah tido pun aku kejut suruh bangun solat, nak keluar kononnya. Memang ada cakap dengan dia nak keluar petang.

Aku cari la waze hok aloh!!!!! Aku dan delete le pulak, ah sudah aku tak pernah drive sendiri ke seri kembangan tu, kat tempat yg aku tengok tu memang banyak Kedai perabot, semestinya banyak pilihan kan!!!!

 Tiba2 aku Nak balik kampung pulak. Cadangnya memang nak balik pagi lepas Asyraaf ngaji, tapi rasa macam malas, tapi kepala otak aku ni duk fikir je tak sudah2, nak balik tak nak balik tak... Sudahnya balik jugak, cekut sana cekut sini apa baju Nak pakai, terus balik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA