Ahad, 14 Jun 2015

Anti Stretch Mark Sendayu Tinggi



Akhirnya dapat jugak aku memiliki produk ST ni, memang baru beli dan akan cuba sedaya upaya untuk habiskannya. Teruja nak tengok hasilnya. Hilang tak Stretch Mark yang betapa di punggung aku ni. Puas try macam2 jenama.



Baunya memang sedap wangi yang lembut, aku memang tempatkan di dalam toilet lepas habis mandi terus sapu, masa yang sangat sesuai kerana kulit tengah lembab dan mudah menyerah, Harap2 hilang la. Aku memang tak suka tengok keadaan kulit yang tak menarik tak hilang 100% separuh pun jadi la. Segan dengan diri sendiri bila tengok kulit macam kuda belang.

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum.. Mcm mne feedback lps sapu cream ni?.. Nk taw jgk.. Kita byk stretch mark jgk :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam, nampak gayanya tak de apa2 perubahan sis

      Padam
    2. Seriously.. Baru nak beli.. Huhu.. Tq sis

      Padam
    3. Seriously.. Baru nak beli.. Huhu.. Tq sis

      Padam
  2. kalau kesan lama mungkin lambat kot, lagi pun saya pakai x tentu masa sempat guna, x sempat tak la guna hehe

    BalasPadam

SESEDAP RASA