Khamis, 28 Mei 2015

Ala-ala Hati Perempuan


Kalau sesiapa yang tengok drama bersiri "Hati Perempuan" mesti ingat pakaian pelakon utama Mia Ahmad @ wataknya yuhanis. Dengan kain kilat tudung kilat, fesyen muslimah yang di bawa dalam drama ni, sebab watak utama pelakon wanita bertudung.

Ini kes pengaruh drama la ni haha... memang berkenan tu yang agak mencari jugak tapi kain dan baju ni ,memang baru beli tapi tudung tu dah lama beli, modify and match je.Hehe... aku memang suka bergaya yang ramai tak tahu. 


Tentang pakaian aku memang memilih, pilihan style faminin, itu la aku, memang sesuai dengan diri aku yang agak kasar so seimbang pakaian dengan perwatakkan.

Kalau orang kata aku over,aku tak pernah kisah, aku rasa masih tak keterlaluan. Apa yang lebih penting aku happy.


1 ulasan:

SESEDAP RASA