Selasa, 27 Mac 2012

Kurun Moden Hitam Merah

aku suka pose yang ini mcm artis hehehehehe.... perasan pulak


Ini lagi, koleksi dari butik peace, lama da perasan baju ni, tapi tak sangka jabatan mengarahkan untuk warganya memakai tudung merah untuk 1 majlis yang di jemput, apa lagi merayap la ke butik kegemaran aku. Ini tak tau le suratan atau kebetulan, memang nak cari baju hitam berbunga merah, jadi sangat cocok jika pakai tudung merah, jadi aku pilih la ini, hanya ini yang ada dan ini juga yang murah sepasang RM 55.00 hehehehehe murahkan....

Apa yang aku suka, baju ni simple je, dibahagian lengannya panjang berbentuk V, sedikit hiasan manik di bahagian bunga merah di kaki baju. Manakala kainnya pulak kipas di bahagian belakang.

Baju ni memang kecil saiz 34 @ xs, untuk orang yang berbadan kecil mcm aku boleh la, x de le ketat, tapi memang ikut badan aku yang sesungguhnya memang sekeping ni....hahahahah janji hati senang, tapi kebelakangan ini tak berapa senang.....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA