Selasa, 13 Februari 2018

Mohd Chan Restoran




Kemarin punya cerita lepas balik kelas menjahit rasa penat sesangat, jadi rasa nak berehat daru duk dapur aka memasak. Jadi singgah la Mohd Chan, Memang da lama nak try makan di sini, so ini lah pertama kali makan disini.  Alhamdulillah sampai juga. 


Nasi Ayam BBQ

Macam biasa Asyraaf kalau makan mesti yang berasaskan ayam jadi dia order Nasi Ayam BBQ, memang licin la dia makan. Dapat la saya rasa emmm OK je la, berbanding tempat lain rasanya lagi sedap, Apa pun syukur Alhamdulillah rezeki Allah dah bagi syukur selalu.






  Manakala saya pulak mencuba manu baru, akak boleh buat @ tiru resepi dia hehehe. Saya makan Daging Masak Lada Hitam, sedap jugak. Dari rasanya dia menggunakan lada hitam sebenar bukan serbuk, kerana lada hitam serbuk kurang pedas. yang ini memang terasa pedasnya. Malam rasa badan pun panas. Haaa tau ke??? lada hitam ni memang memanaskan badan.





Memandangkan masakan ini tiada @ kurang kuah saya order Dumpling Sup, eemm... sebenarnya saya kalau masak memang suka salah 1 lauk mesti berkuah. Tak sugi order memang sedap rasanya cukup rasa,  itu pun makan susah nak habis. Sedap menghirup kuah supnya.




dessert chinees pan cake

Lepas tu teringin pulak nak dissert, alah..alah...alah... ngada sangat hahaa makanya  saya order Chinese Pan Cake saje nak rasa EEnmmmm.... boleh tahan food presentation dia, ingatkan apa yang macam sarang burung tu, rupanya soon yang digoreng sedap je duk ngunyah, pan cake pun sedap, rangup diluar lembut dan manis didalam. Puas fikir apa sebenarnya inti dia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA