Rabu, 26 September 2018

Alhamdulillah

Pejam celik pejam celik dah pun cukup 2 tahun Usia iphone yang digunakan. Eeemm... orang yang kurang berkemampuan macam aku ni, gunakan kemudahan yang ada je, dengan maxis kita boleh dapat telefon free dengan menggunakan data internet yang ditawarkan, tapi aku memilih iphone jadi bayaran bulanan bertambah, tapi dapat la guna iphone. Walau hakikatkan masa beli ni aku ada je cash 3K tapi sayang nak bayar selepuk. 
Syukur Alhamdulillah, sepanjang 2 tahun ni, tak de masalah bayaran ada punlambat sikit tapi tak de sampai kene barr. Maka sekarang memang hak milik kekal gituw.

Sebenarnya aku tak suka guna iphone, sikit-sikit nak password, adoi jenuh nak ingat, dah berapa kali tukar password. la ni pun lupa lagi hahahaha..... Memang penyakit betul la. Belum lagi kalau beteri nak habis, nanti jadi lembab macam siput babi. Hadoi.... Samsung juga aku rindui.

Tab aku samsung tapi besar gedabak, jadi kalau orang call tu kan da macam apa je bila tab sebeso muka diletak kat telingga. Tab ni guna personal je, kalau kenal mana-mana lelaki aku guna la Tab aka no lain dari no yang berurusan kerajaan ni. hahaha.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA